Semester

Hej hallå!
Jag har haft främmande av mamma, pappa och Agnes nu sen tisdagen. Mamma kom först på tisdagen sen kom pappsen och Agnes igår. Vi har haft så mysigt. Varit på stan och hängt, ätit ute och umgåtts.
Idag åkte dom hem och jag har plockat ihop lite och hängt på balkongen, där jag fortfarande sitter. Njuter av att jag faktiskt har semester. Trodde faktiskt inte att jag skulle ha nån semester utan att jag skulle vara sjukskriven bara. Men sen i måndags så har jag haft semester. Ljuvligt! Skönt med lite betalt ledighet också. Men jag längtar nästan tills på måndag då jag börjar jobba. Då trivs man bra! Jag längtar efter lite rutiner och plus att det är sjätte veckan jag är ifrån jobbet nu. Det känns konstigt och lite läskigt. Har jag glömt bort allt? Vet jag vad jag gör när jag går på passet? Det är klart jag gör, men man känner sig lite ringrostig. Men det kommer gå bra. :)
 
Nu tror jag att jag ska städa lite på balkongen innan jag går in och gör lite mat och slår på en film. Det känns som en perfekt torsdagskväll. Har sovit lite halvdåligt inatt så en lugn kväll är vad jag behöver.
 
 
˟ Photospiration
2013-08-15 @ 16:54:50
URL: http://photospiration.blogg.se

Svar: Tack så mycket! :)

Lottiz Fotograferande fyrabarnsmamma
2013-08-15 @ 21:47:00
URL: http://lottizdays.blogg.se

Kul med besök.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0