solen lyser på allt jag gör.

Hej!
Lite halvtaskig uppdatering nu under sommaren. Snart är ju sommaren snart slut. Herregud! Får nästan lite panik.
Är tillbaka i Uppsala nu. Igår var jag på återbesök för att kolla upp foten. Var beredd på det värsta, typ gips och flera veckor till sjukskrivning. Men tänk vad fel jag hade! Det såg bra ut. Benen i foten har kommit på plats igen. Det är ett ben som är snart på sin plats. Åh! Lyckan är total! Så en veckas till sjukskrivning sen kanske jag ska ta ut dom sista dagarna nästa vecka som jag egentligen skulle ha semester.
Idag har jag tagit sovmorgon sen storstädade jag lägenheten så jag blev helt slut, var tvungen att duscha efteråt eftersom det är så kvavt ute. Väntade på att det skulle börja regna men har inte kommit än. Men det känns bättre nu. Nu har jag fixat lite filmer på min nya data som jag tänkte kika på. En lugn dag med andra ord. Kan vara skönt det. Lite skönt med egentid också, även om jag har haft det väldigt bra uppe  i Hälsingland hos min underbara familj. ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0