måndag

Hallå!
Idag jobbar jag natt. Så jag försökte sova så länge som möjligt. Vaknade före tio och hann tänka, är jag redan pigg? Men jag försökte sova vidare. Klev upp efter tolv. Skönt. Bakade scones till "frukost" och kokade kaffe. Nu sitter jag i soffan och viftar på tårna i stort sett. Jag vet inte riktigt vad jag ska hitta på. Om jag ska knäppa på  en film och virka lite. Har äntligen blivit klar med Johannas örngott. Tog himla lång tid den här gången. Men har jobbat ganska mycket och haft annat för mig så det har hamnat åt sidan. Men det var ingen brådska heller för Johanna att det skulle bli klart. På tal om henne! Så gör hon sin första dag på nya jobbet idag! Tänker lite extra på henne idag. :) Det kommer gå bra, det är jag helt övertygad om! Stackarn var så nervös skrev hon i lördags.
 
Igår var jag en sväng på stan och letade julklappar. Tänkte att bara jag köpte en så skulle det rulla på. Men inte då!
Men två julklappar hittade jag iaf. Bättre än inget. :) Nu ska jag fortsätta att mysa i soffan.
 
köpte mig en ny fin adventsstjärna till vardagsrummet. : )
 
 
 
 

 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0