Sista natten med gänget.

Hallå i stugan!
Här har man varit vaken en timme. Sovit som ett barn. Vaknade en sväng medans det var ljust ute men slumrade om. Det är den enda nackdelen när man jobbar natt. Man går och lägger sig när det är mörkt och vaknar när det är mörkt. Man missar dom ljusa timmarna. Men nu är det slut med det. Sista natten inatt! För att låta en skvätt tjatig. Men va tusan, jag är så himla glad! Natten kommer väl bli väldig seg bara för att man längtar tills man går hem imornbitti.
 
Nu hade jag tänkt att göra ett ryck, packa klart väskan och fixa lite. Äta upp rester ur kylen och hinna med att ta det lite lugnt innan jag pallrar mig till jobbet.
Igår fick jag skjuts av bästa Sofia, både till och från jobbet. Vardagslyx vill jag kalla det. Natten var väldig lugn, hade med mig virkning så jag hann göra två pannband. Ett till Sofia och ett till sin dotter. Hoppas att det passar. :)
Nä, dags att skruva upp musiken och ta sig i kragen!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0