effektiv morgon

Hallå! :)
Idag har det minsann varit en effektiv morgon. Låg vaken efter två och vände och vred mig. Hade i och för sig kikat på prison break till lite innan två men ändå. Ställe klockan på kvart över nio och på telefonen på köksbordet så jag var tvungen att kliva upp för att slå av. Sagt och gjort, men jag var riktigt nära att gå och lägga mig igen. Lagade scones till frukost. Packade väskan till imorn. Sen gickbjag ner på stan för jag var tvungen att köpa lite nödvändigheter. Nu sitter jag och dricker kaffe och drar ut på tiden. Börjar jobba klockan två. Inte alla dagar när jag jobbar kväll som jag är såhär effektiv av mig. :) Brukar ju ligga i soffan oftast och kika på film. Men jag känner mig ganska trött nu faktiskt. Hörs!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0