Home sweet home!

Idag har det varit en latdag till tusen. Jag har inte varit utanför dörren på hela dagen, eller jag hämtade posten i trapphuset. Det är det längsta jag har tagit mig. Annars har jag legat under filten på soffan och kollat på tre filmer. Jag såg klart på nya bond filmen sen har jag sett Jägarna, ettan och tvåan. Sen gjorde jag en hemlagad hamburgare. Ikväll har jag bokat tågbiljett hem. Så på torsdag efter jobbet åker jag hem. Känns underbart! Som jag har längtat till den här tredagars ledigheten. Lyckan! ♥
Sen att jag har en smygande konstig känsla i huvuet hoppas jag är bara att jag inte har fått nån frisk luft idag. Haha, gäller att komma på andra anledningar än till att man börjar bli sjuk. Det har jag inte tid med. Hade en liten idé om att ta permiärbesök på ett badhus imorn och simma lite innan jobbet. Får se om jag har självdiciplin nog för det imorgon. Jag vet ju hur jag är när jag ska jobba kväll. Lat är bara förnamnet. Får se om jag lyckas!
 
Min fina pappa, som jag längtar efter dig! har inte setts sen annadagjul! Alldels för länge!
Längtar förstås efter mamma och syster men dom har jag träffat efter jul.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0