måndag 25/2

Hallå!
Lite klent återigen här. Jobbar som vanligt och nu har jag fastnat i prison break träsket. Haha, kikar om serien. Det är fasiken lika spännande nu som förr även om man kommer ihåg lite. Men allt minns jag inte så då är det ju kul att kika igen :) Annars är jag ledig idag. Klev upp vid tolv (!) Fast det är ganska bra egentligen så jag ställer in mig på att jobba natt imorgon. Så ikväll blir det sängen så sent som möjligt så jag håller mig vaken imorn när jag ska jobba. Men det tror jag nog att jag gör.
Var och storhandlade förut. Så nu behöver jag nog inte handla på ett tag. Skön känsla när man öppnar kylen eller frysen och har lite att välja på. Men idag ska jag nog göra min gulaschsoppa. Den brukar bli riktigt god faktiskt. Fast nu var det ett tag sen jag gjorde den. Får hoppas på det bästa. Gjorde mig en smoothie när jag kom hem. Brukar aldrig göra såna, även om jag har en mixer och har tänkt tanken. Enkelt och gott! :) Men nu snart ska jag nog göra middag sen blir det nog att hänga med mina killar från prison break. Farligt beroende.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0