junk of the heart

Har nästan nyss kommit hem, var ner på stan en sväng. Var så skönt ute, det är ju plusgrader ute! Synd att inte solen var framme men plusgrader hörrni, inte illa! Köpte med mig en ny mascara, slingor och garn. Tänkte göra ett ryck idag och göra något åt utväxten och kanske göra lite slingor på det. Blir nog bra. Sen så kan jag äntligen virka klart halsduken som jag har börjat med. Men nu har jag landat i soffan. Tänkte kika på en film tror jag. Flightplan ska jag kika på. Såg nåt filmtips på facebook, så hoppas på att den är bra. :)
Annars så mår jag väldigt bra för tillfället. På fredag så kommer mina favoriter ner till mig, bästa Agnes och Cecilia. Åh va jag längtar! Sen har jag också skaffat mig en liten ny kontakt, hihi. Lite komiskt alltihop, men det tar vi en annan gång! ;)
 
Fani
2013-01-29 @ 03:22:29
URL: http://glikia.blogg.se

diggar rubriken, sjukt bra låt ju ;) fin bild på dej också sötis. gillar dina blåa ögon till det röda håret, passar verkligen! :D
puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0