tatueringssug.

Hallå!
Har ätit frukost i soffan nu. Ställde klockan på tjugo över nio, men kom inte upp förens halv elva. Sängen är alldeles för skön. Typiskt. Blir så trött på mig själv. Även om jag ställer klockan en bit bort från sängen så jag måste gå upp för att slå av klockan så går jag och trycker på snooz och lägger mig igen. Andra dagen jag gör så. Aja, inget att göra åt just nu. Ska nog göra ett ryck och klä på mig och plocka ihop lite, dra ett varv med dammsugaren innan det är dags att röra sig mot jobbet. Nu vill jag bara att det ska bli torsdag och sen fredag. Vi kan hoppa över onsdagen tycker jag. :)
Annars måste jag ta en tripp mot ett tatueringsställe snart, sjukt sugen. Måste ventilera min lilla idé känner jag, får se vad en tatuerare säger. Kanske jag kan göra imorn innan jobbet?
 
-weheartit.
Pappa
2013-01-30 @ 11:51:29

Ge dej. Du har tatoo så det räcker.
Börja fiska puss

Fani
2013-02-04 @ 19:12:56
URL: http://glikia.blogg.se

grym bild och tatto ju! haha "börja fiska" xD




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0