hands in the air.

Äntligen har jag vänt tillbaka på dygnet. Idag vaknade jag strax innan nio och kände mig pigg. Det brukar ju aldrig hända. Men kan vara för att jag hade min väns mamma som sov över här. Sen följde jag med henne en bit till sjukhuset. Knatade hemåt i solskenet, underbart! Duschade och gjorde mig iordning. Sen mötte jag upp Niklas för lunch så satt vi och pratade en stund. Härligt att man kan umgås som kompisar. :)
Sen vart det en sväng på stan och kolla läget. Fick med mig två tröjor och ett par nya tights hem.
Idag hade jag min dyra fina röda skinnjacka på mig och kände mig sådär lite extra snygg, haha!
 
 
mami
2013-03-12 @ 21:29:58
URL: http://www.ciasblingbling.se

du behöver inte klä dig i någon dyr skinnjacka för att vara snygg<3 det är du ändå!

puss <3 mami




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0