Revenge

Hello!
Sov som en prinsessa inatt, nybadad och nybäddad säng. Finns inte mycket som slår det. Jag hade ställt klockan på halv tio och lagt den i köket så jag lära gå upp för att stänga av alarmet. Slog på radion och la mig igen i sängen och drog mig 25 minuter innan jag klev upp och gjorde frukost. Bläddrade lite i en HM- katalog och bara njöt. Underbart att vara ledig idag med. Idag hade jag en liten tanke på att gå ner på stan och kika lite. Men just nu sitter jag under filten i soffan. Solen lyser idag. Så man kanske skulle ge sig ut på en promenad åtminstone. Men det hinner jag med senare också. Ingen brådska! Ska nog ta och virka lite nu och bara ta dagen som den kommer.
Ikväll börjar min favoritserie igen, Revenge! Åh, som jag har längtat!
 
Julia
2013-04-10 @ 17:02:44
URL: http://itwasjustamemory.blogg.se

såg första säsongen av revenge sen tröttnade jag lite på det.. vilken säsong är det som går på tv nu? värt att forsätta kolla hm? :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0