Ledig, igen!

Hej!
När jag hade snoozat ett litet tag så ringde dom från jobbet och frågade om jag ville vara ledig, och självklart ville jag det! Kunde ta flexledigt så det passade ju väldigt bra eftersom jag bara låg några minuter minus. Helt plötsligt blev det väldigt lätt att kliva upp. Nu har jag städat lite i köket och betalat räkningar så nu är man skuldfri den här månaden. Nu snart tänkte jag gå ner på stan. Det är ju morsdag på söndag och jag ska åka hemåt då. Så jag tänkte kika runt lite på stan idag. Jag har ju en liten dålig vana att gå på stan samma dag som man har fått lön. Haha. Men oftast så brukar jag inte hitta nåt när lönen har rullat in på kontot. Men vem vet, jag kanske hittar nåt. Kanske ska jag köpa dom där dr denim byxorna som jag har kikat på ett tag, men har varit lite snål...
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0