sing a song.

Hallå!
Här är det tomt som vanligt! Men tänkte att det kanske är på tiden att jag kikar in och säger hej. Inte för att jag har nåt att skriva om. Eller ja, det händer lite grejer nu men avvaktar tills allt är klart så berättar jag snart. Ni som är nyfikna får hålla ut ett tag till. ;)
Annars har jag varit ledig idag. Tog en riktigt sovmorgon och vaknade av mig själv. Skönt! Sen har jag hängt ute på balkongen och solat och läst bok. Sen lagade jag pasta och lax som blev gudomligt gott. Nu sitter jag och kikar runt på datorn och lyssnar på musik. Funderar om jag kanske ska ta mig en liten promenad med kameran. Har ju varit väldigt dålig på den fronten. Tog lite kort nyss som jag kan bjuda på iaf, tog dom mest för att se om jag har kvar nå skills. Haha!
 
Är inne på sista boken nu, alltid lika spännande. Svårt att lägga ifrån sig! Har ni läst böckerna?
 
sommartecken! : ) grönt är fint.
 
Mitt lilla projekt för någon vecka sen. Två timmar sen var tålamodet slut.
En av mina favoriter i lägenheten, mysigare kök får man leta efter.
och slutligen graderna för ikväll! ;)
 
/A



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0