En helt ny lägenhet!

Nu har jag haft pappa här sen i måndags. Vi har haft det väldigt lugnt och skönt. Bara tagit  det lugnt. Några vändor fram och tillbaka till Boländerna. I måndags så var vi och handlade allt vi skulle ha till att tapetsera och till fondväggen.
Nu har han åkt hem och det känns lite tomt faktiskt. Men jag är så himla glad att just han är min pappa och har hjälpt mig med allt. Bästa pappa! Så här kommer lite för och efter bilder på resultatet! : ) Jag är så himla nöjd!!
 
Köket!
 
 
 
Vardagsrummet!
 
 
 
Hallen!
Är inte riktigt klar än! Ska göra nå snygga ränder eller nåt i hörnen. Spegeln ska sitta där i mitten.
Jag var lite väl envis när jag skulle ta ner en hatthylla så jag fick fula hål och fick med mig lite färg och gips från väggen. Därav så blev det en fyrkant för att rama in spegeln lite. Blir nog bra när jag är klar!
 
Nöjd tjej! Nu ska jag ta och göra ett ryck. Syns att vi har tapetsera och donat här kan jag säga! Men det ska synas att man har ansträngt sig! :)
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
 
Agnes
2013-11-06 @ 19:40:25
URL: http://agneslantz.blogspot.com

Gud va fint de blev! :) Super!

pappa
2013-11-06 @ 19:42:51

skönt att du är nöjd. vi gjordet bra:)

pappa
2013-11-06 @ 19:42:52

skönt att du är nöjd. vi gjordet bra:)

mami
2013-11-06 @ 22:32:30

KANONfint vart det, ni är ett bra team du och Pappsen <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0