Lördag, 23/11

Hallå! :)
Inatt sov jag som en prinsessa! Gud så skönt. Alarmet drog igång vid halv tio, låg och drog mig en halvtimme. Strosade runt i morgonrock och kokade kaffe och ägg. Sen har jag fixat ett ansikte för dagen och nu sitter jag och lyssnar på lite musik och virkar. Virkar fortfarande på Johannas örngott. Synd bara att jag inte hinner klart med det innan vi ska åka till henne. Har kommit halvvägs iaf. Så inom kort så ska det väl bli klart. :)
Bilen går mot Stockholm efter tre och jag är redan redo! Haha, skönt att vara klar iaf. Ska ta och virka lite, sen måla naglarna. Är man ledig så är man, då är det lika bra att passa på! Man är nu så van att inte ha nagellack, förut så kunde jag knappt ha omålade naglar.
Nu vill jag att klockan ska gå lite fortare!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0