naprapatbesök.

Besöket hos naprapaten gick bra! Hon knäckte, böjde och vred det mesta hon kom åt. Men det var inte så farligt som man inbillar sig. Klart det gjorde lite ont när hon tryckte vid en punkt där jag var spänd. Men hon tyckte att jag var bra härdad! Haha, skönt det! Fick lite övningar som jag ska göra varje dag. Så det kändes så värt att gå dit. Sen att hon var så himla trevlig gjorde det ännu bättre! Och jag hade min teori om vad som var felet och jag hade rätt. Det är en disk som "buktar" ut och trycker på en nerv.
Gick och handlade lite på vägen hem och lagade mat när jag kom hem. Fläskfilé och ris, vart riktigt gott!
Nu ska jag leta fram en bra film och virka. Ta det lugnt. Känner att förkylningen börjar komma igen, precis som hon sa, att den kunde bryta ut imorn. Jag är inställd på det och det kan jag ta. Det ska kännas att man lever som jag brukar säga.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0