tisdag, 19/11

Hej hallå!
Inatt sov jag inte alls nå bra. Jag brukar inte ha så svårt att sova. Men det är väl sådär när man har varit ledig två dagar och ska upp före ottan för att jobba. Jag är lite nervig att jag ska försova mig, för jag är alltid i tid, gärna en kvart innan jag börjar. Men vaknade, sov i nån slags dvala och vaknat. Men konstigt nog så var jag inte så himla trött på jobbet. Kan vara för att jag hade lite mycket att göra. Slut på olika grejer, ringa till nån annan avdelning och fråga om man kan låna, hämta och göra det man ska. Ja, på slutet var jag lite snurrig i huvudet. Men jobbar som bäst när jag har rätt mycket att göra. I rimlig mängd såklart : )
Stämplade ut lite tidigare och cyklade hem. Svanken har varit förjävlig idag. Så jag tog och ringde för att boka tid hos en naprapat och fick tid imorn. Just nu känner jag att jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Haha! Det blir säkert bra. Jag tror säkerligen att dom kommer ta hand om mig. Hoppas att det hjälper bara.
 
Nu sitter jag i fåtöljen och viftar på tårna. Har badat en stund och pratat med pappa. Försöker klura ut vad jag ska äta ikväll. Har en fläskfilé i kylen men jag vet inte om jag orkar göra nå avancerat. Det får bli imorgon. Kanske det blir pannkaka? Börjar kurra lite i magen känner jag. Lika bra att lätta på rumpan och gör iordning mat.
Sen måste jag ringa till mamma och prata lite.
 
ungefär såhär kände jag mig efter dagen. Har jag gjort allt?!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0