if tonight is my last

Härliga lediga fredag! Åh! Klev upp tjugo över tio. Sovmorgon! Gjorde mig klar och drog och träffade Niklas för en fika. Satt och prata ett tag om allt möjligt. Trevligt! :)
Sen trampade jag upp till sjukhuset och fick en tid för att kolla upp foten igen. Tisdag, då är det dags. Skönt att jag slapp vänta flera veckor. Trodde inte att jag skulle få en tid så snabbt så det var bra!
Efter det så cyklade jag till Rusta för att köpa garn till Johannas örngott som jag virkar på just nu. Nu är jag hemma igen. Lyssnar på musik och bara njuter av att vara ledig. Lite ont i nacken så jag ska nog värma vetekudden och vila lite alternativ virka lite. Kommer bli det sistnämnda om jag känner mig helt rätt.
 
Kolla vad jag hittade i postfacket! ♥
 
 
Bästa mamma!
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0