Torsdag 10/10

Idag har jag gått första dagen på IVA-usk vubben. Det är en kurs för oss undersköterskor som jobbar på nån form av intensivvårdavdelning. Det var en bra dag faktiskt. Intressanta föreläsningar och bra praktiska övningar. Klart man blir lite handfallen när man står inför en grupp och ska försöka prestera nåt. Har aldrig gillat sånt, men det har ju blivit mycket bättre sen när man gick ut högstadiet. Kommer så väl ihåg när jag kanske gick i sexan/ sjuan när mamma fick skriva en lapp till idrottsläraren om att jag inte ville hoppa höjdhopp. Haha! Lite fjantigt kan jag tycka i efterhand. Men det var som det var på den tiden.
 
Nu har jag kommit hem och placerat mig i soffan. Tänkte virka lite och kolla på ett avsnitt av grey's anatomy.
Såg ett avsnitt på tvn, så nu har jag börjat och kikat igen på det. Kollade på det förr men sen kom jag av mig. Kommer inte ihåg hur långt jag såg sist så nu har jag hoppat in i säsong sex. Perfekt att virka och kolla på serier medans. Det är min avkoppling.
Imorn är jag äntligen ledig, min enda lediga dag denna vecka. Det ska bli så skönt. Jag ska ta sovmorgon och ta en fika sen på eftermiddagen med Niklas. Resten av dagen är oplanerad. Härligt!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0