I don't want to be anything other than me.

 
 
Det är sommarväder hörrni! Men ändå höst. En bra blandning enligt mig. Jag gillar hösten, den är mysig.
Idag är jag ledig och jag har passat på att träffa Niklas idag. Vi drog en lunch och uppdatera varandra lite om livet och allt därikring. Känns skönt, som jag har sagt förut, att vi håller fortfarande även om det snart är ett år sen det tog slut.
Iaf, gick en sväng på stan efteråt, letade en bok men den var slut. Nu kom jag på mig själv att jag tänkte beställa den på nätet när jag kom hem. Var ju tur att jag skrev det nu, annars hade jag nog glömt bort det. För dig nära heter boken. Det är böcker som liknar Femtio nyanser av honom. Läste ut dom två första böckerna i somras när jag var sjukskriven. Sen blev jag helt galen när mamma sa att tredje boken skulle komma i höst, så länge?! Men nu är den här! Tjoho!
Ska ta mig en sväng om här i cybervärlden innan jag börjar med middagen. Idag blir det lax!
Vad ska ni äta till middag?
 
 
 
1.dagens jag. 2. min favoritplats.
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0