I've her name in mind, it's calling all the time.

Hej!Inatt som var jobbade jag. Hade ställt klockan idag på tolv så jag inte skulle sova bort halva dagen. Men lyckades väl stänga av alarmet och vips var klockan över två när jag vaknade nästa gång. Ångesten var inte nådig. Men äsch, istället vaknade jag någorlunda pigg! Cyklade upp till Ikea en sväng. Packade hela cykeln med grejer hem. Haha, handlade inte så mycket. Men det såg nog ut mer än vad det var. Kan visa imorgon vad jag köpte. Cyklade hem i regn. Nu är hösten verkligen här. Sen har jag fixat och donat lite. Slappat i soffan med one tree hill maraton. Såg nu att klockan var redan över tolv. Så jag tänkte gå och lägga mig nu snart så att jag kommer upp i vettig tid imorn, då jag är ledig för övrigt! Känns underbart! :)Tänkte bjuda på favoritlåten just nu som jag snart har lyssnat på snart för många gånger!  



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0