Fredag. 28/2

Hallå!
Idag tog jag lite sovmorgon. Nu springer jag fram och tillbaka till tvättstugan. Skönt att få det avklarat.
Pratat med Agnes som var på väg hem till Hudik för att fixa det sista. Packa och handla det sista. Hon har redan åkt 10 mil, sen ska hon köra 20 till. För idag kommer hon och Cissi. Jag kan säga att jag längtar. När man längtar till något så går ju tiden så jäkla segt! Herregud, klockan är ju bara ett. Dom kommer ikväll nån gång. Men det säger nog bara ett tu tre så är dom här. När jag har fixat tvätten så ska jag cykla och handla lite, och svänga förbi systemet. Hade en tanke på att gå en snabbis på stan för att se om man hittar nåt att ha på sig imorn. Men får se, har verkligen inte ork. Men kanske, för att få tiden att gå.
Annars tror jag att jag ska knopa ihop en ny blogg nu mellan varven till tvättstugan.
 
 
låten, i min nya serie. Amanda gillar!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0