Härliga måndag!

 
 
Hej!
Äntligen så är helgjobbet avklarat. Har jobbat natt hela helgen. Inget vidare liv blir det. Sova, äta och jobba. Lägg till lite virkning så har ni min helg sammanfattat. Imorse så tänkte jag att jag skulle försöka kliva upp vid ett-tiden så man får se lite dagsljus och få något gjort. Hann tänka om jag skulle skicka ett sms till pappa och säga att han skulle ringa och väcka mig. Men somnade, men jag hade tur eftersom Agnes ringde precis vid ett. Så låg i sängen och pratade med henne ett tag innan jag klev upp, vi fortsatte prata. Hon höll på att städa och kika på OS. Jag kokade kaffe och hann plocka ihop lite. Vi tog nog rekord i samtalstid, två och en halvtimme! Haha. Vi pratade lite om allt möjligt. Men det var kul! Till sist så var vi tvungna att lägga på eftersom hon skulle dammsuga.
Tog en dusch, gick med sopor och pantade lite tomburkar. Skönt att få det gjort. Är ju så smidigt att jag har coop så nära där man kan panta.
Nu har jag hamnat i fåtöljen och njuter av att jag är ledig inatt och imorgon. Härligt! Ska ta och ringa till lilla pappa och kolla läget. : )
 
gammal bild från arkivet..



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0