More than anyone.

Long time no see!
Jag har haft en så mysig helg med min fina familj som har varit ner och hälsat på. Dom kom ner i fredags och åkte hem igår. I fredags körde jag och Agnes en utgång medans mamma och pappa lyxade till det på hotellet med middag. Lördagen spenderades med bowling, lunch på tacobar, sen lagade jag och Agnes tre rätters middag till päronen. Vi firade lite för att mamma och pappa har varit tillsammans i 30 långa år. Helt galet va tiden går!
Igår gick vi en sväng på stan och fyndade lite. Vid fyra åkte dom hem och jag tappade upp ett bad och hade soffhäng resten av kvällen.
 
Idag har jag absolut inte gjort många knop. Jag försökte sova så länge som möjligt eftersom jag ska iväg och jobba natt nu snart. Jag har suttit i fåtöljen och plöjt igenom några avsnitt oth och virkat.
Fick ett sms om att vara ledig inatt tidigare idag. Men kände att jag kunde lika gärna jobba. Nu ångrar jag mig lite, haha, men det är väl så precis innan man ska dra till jobbet. När man väl har stämplat in så brukar timmarna rulla på. Hoppas på att tiden rullar på inatt! Ha en fin kväll!
 
 
mami
2014-02-05 @ 19:00:14
URL: http://ciasblingbling.se

toppenhelg!

Tack finaste <3


Svar: Tack själv! <3
Amanda




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0