Watch, wait, never change

Ännu en ledig dag. Så himla skönt. Jag har spenderat lite tid i tvättstugan och bara tagit det lugnt. Tror dagen fortsätter så. Lyssnar på musik och virkar lite just nu. Börjar nästan bli klar med filten till Sofie, håller på med en barnfilt. Den blir rätt fin faktiskt. Men jag kom på min själv att jag har inte skickat nån bild till henne för att se om hon blir nöjd. Och nu är alla 12 rutor klar och jag håller på att virka ihop alla rutor. Det är ju inte mycket kvar, så jag hoppas att hon blir nöjd. Jag slängde iväg ett mms till henne för ett tag sen. Men jag tror att min telefon skickar alldeles för stora bilder så att det tar någon dag att få iväg det. Så har det varit när jag har skickat till andra. Aja, jag håller tummarna iaf att hon gillar det jag har gjort. Annars får jag helt enkelt göra en ny. Inge mer med det.
 
Satt och kollade runt på recept på bröd. Var lite sugen på att baka nåt. Får se om jag hittar nåt. Annars så vet att jag har nåt recept någonstans.
Annars så går jag runt och pysslar lite hemma. Det är jag nog bäst på.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0