Snurra min värld.

Hej 2014!
Nu har det verkligen ekat här under semestern. Men jag har verkligen inte haft varken tid eller lust med bloggen. Jag har njutit fullt ut. Kom tillbaka till Uppsala igår. Känns faktiskt skönt, men lite tomt. Jag har ju varit van nu under två veckors tid att ha familjen nära. Men det är skönt att vara hemma i sin egna lägenhet. Att tänka över hur fantastiskt jag har haft det. Hade en mysig jul och nyår. Träffat kompisar och har haft mycket för mig.
 
Imorn börjar jag jobba igen. Jag börjar med en enkelnatt. Känns helt okej. ;) Det känns skönt att komma in i lite rutiner faktiskt. Så det gör mig inget att börja jobba igen efter nästan tre veckors ledighet. Ska bli kul att träffa mina tjejer igen! Har saknat dom.
 
Ska luta mig tillbaka i soffan nu efter att ha packat upp min enorma packning och bara njuta av min sista lediga dag. En av dom bästa julklapparna jag fick är min nya vän, perkulator. En av dom bättre uppfinningarna enligt mig. Här kommer det drickas gott kaffe kan jag lova. Sen att jag tog och köpte mig en ny telefon var en av dom bästa sakerna jag har gjort under förra året. En helt ny värld har öppnat sig!  Kanske slänger in en bild senare! :)
 
Jag och min fina syster på julafton! ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0