Semester snart

Åh, nu är det väldigt nära till semester! Två nattpass kvar. Var ledig inatt och ikväll går jag på och jobbar. Känns helt okej. Men känner mig SÅ trött! Trött i huvud och själ. Är väl rätt vanligt kan jag tro när man vänder om dygnet. Låg vaken till efter tre inatt. Sen ringde Agnes vid halv två och tyckte att jag skulle kliva upp. Sjöng en liten låt för mig för att jag skulle vakna. "God morgon, är du riktigt vaken än? God morgon..."
Haha, galning.
Nu har jag hällt i mig en kopp kaffe och tvättat håret. Funderar om jag ska lägga mig i soffan och bara ta det lugnt. Eller om jag ska börja fylla resväskan. Sen har jag tvättstugan klockan sex. Så jag hinner tvätta lite tills jag åker hem. Sen hoppas jag verkligen att det kommer lite snö snart, så det känns som att det är vinter. Det ska ju vara vitt ute när det är jul. Håller ni inte med?
 
Jag menar, det ser ju ut som höst i mitten av december..
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0