Vintern är här!

Det är vinter! Jäklar vad det har snöat!  Fast det är inte lika mycket som det har kommit hemma i hälsingeskogarna. Jisses. Pappa skulle ut och skotta(!) snö! Hade kommit upp emot 40 cm. Mamma skickade bilder och jag fick en liten chock. Lite synd att den där Sven skulle komma nu och snön. För mamma och Agnes hade planer att åka ner hit till mig nu idag. Men det blev ju lite svårt med tanke på vädret. Sånt som händer. Jag kommer inte sitta och gråta direkt. Får ju träffa dom snart! :) Har endast sju jobbpass kvar! Sen är det semester i nästan två och en halv vecka. Åh va härligt det ska bli. Julmys med hela familjen! Sen att få hinna med att träffa alla vänner.
Just nu sitter jag och gäspar lite i soffan. Springer mellan tvättstugan och soffan. Skönt att få det gjort. Men sen blir det soffmys för hela slanten. Tror jag ska unna mig en godispåse och ett glas vin ikväll framför tvn. Nån middag ska man ju också äta. Får se om jag hittar nåt lämpligt som går fort att göra.
Lyssnar på lite jullåtar just nu. Bjuder på en favorit som jag vet är en utav pappas favoriter!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0