A change is gonna come

Hoho! Long time no see! Nu har jag varit dålig igen på att uppdatera! Skärpning!
Har jobbat två nätter nu och vakade av imorse. Klev upp närmare två. Hade ställt klockan på halv ett men när jag räknade på fingrarna hur många timmar jag skulle sova imorse var det inte många timmar. Typ fyra, och det är lite för lite.
Men iaf, nu är jag väldigt lättad och är en glad jänta! För nu har jag semester måndag - onsdag. Kurs på torsdag, praktik på fredag och sen är jag ledig lördag - måndag. Jag ska inte jobba "på riktigt" förens om mer än en vecka. Känns sjukt, men så himla skönt. Det är jag nog värd allt efter att ha jobbat som en häst hela oktober. :)
 
Min kära pappa kommer hit imorn och då ska vi greja i lägenheten. Tapetsera och fixa lite. Åh, det ska bli så kul och jag hoppas att det blir lika bra som jag har föreställt mig. Har lovat mig själv att jag ska ta mycket bilder nu i veckan, före och efterbilder. :)
Jag var förbi IKEA i veckan och pyssla lite själv i köket. Nu blev det lite kassa bilder såg jag när jag la in dom på datorn, men det får duga så länge : )
 
 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0