Sköna lediga lördag.

Som jag har längtat efter denna helg. Ledighet! Hade ställt klockan på tio, men låg och drog mig till närmare tolv. Gick och handlade lite. Kokade kaffe och har bara njutit. Tvättat håret. Hade en liten plan på att gå ner på stan en sväng. Men det började regna, som vanligt, så jag hamnade i fåtöljen med virkningen istället. Rätt mysigt det med. Jag har inget planerat den här helgen och det känns helt okej. Ska njuta av varje ledig minut.
Nya vita tulpaner har fått tagit plats i vardagsrummet också. Fick en liten peng av min söta familj igår till att köpa blommor eller nåt på alla ♥ dag. Tack snälla!
Dags att göra en kopp kaffe och klura ut vad jag virkar. Tror att det blir till mig själv denna gång :)
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0