Äntligen fredag! : )

ÅH! fredagen har varit efterlängtad! Så skönt med helg. Mindre skönt med prov i psykologi på tisdag. Men nu ska vi tänka positivt först och främst! Helg!
Snart kommer Johan, min äkta kärlek, ska bli skönt att få träffa honom! Mys med one tree hill (:
ÅHH! nu hoppas jag att han kommer. För jag tror jag har blivit smittad av längtsjukan.

Vet inte vad jag ska skriva. Värdelös dag på skolan, gjorde absolut inget! På foto försökte jag pressa fram nån ide till cd-omslag för låten Imagine - John Lennon. Men jag kom inte fram till nåt! Har ingen miljöbild heller.
Fan, vill vara klar med miljöbilden! Jag har mig själv att skylla. Kommer ju inte ens på nån ide! Hopplöst, så känns det. Sen skulle vi ha religion, 12.35. 12.50 hade inte Meta kommit. Så alla gick, "alla 18". Gick till PO och fråga om han visste vart Meta var. Han sa att hon var hemma på lunch. - Men vi har ju börjat för tjugo minuter sen. Så PO ringde till henne, men hon sa att vi började 13.25 , men det är på tisdagar vi börjar då. Hon hade varit envis lät det som också. Så det blev ingen religion. Men det var ju inte så tråkigt tyckte vi och gick hem.
Jag och Angelica gick på stan och tog en fika på Jambo. Gott =) Var meningen att vi skulle käka glass på Skutan också, men det blev inte så, glömde bort det! Får ta det nån annan dag!
Jag hitta absolut inget på stan, så typiskt! Jag ville ha en kasse hem iaf, men icke! En halv mascara fick jag. Agnes och jag köpte en tillsammans.

Nu tycker jag att pojken ska komma! Nu längtar jag ihjäl mig snart.
Jaja, får hoppas han kommer nu snart!

Ha en trevlig kväll!

favoritlåten just nu, Savin' Me - Nickelback

PUSS



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0