Får pengar - gör av med pengar.

Jag är verkligen kass på överskrifter ^^
Men iaf så fick vi pengar idag, vilken lycka! Men ändå, samma dag som man får pengar så gör man av med pengar. Eller det kanske bara är jag? :P
Det tror jag faktiskt inte, haha. Men äntlig så köpte jag mig ett par nya tights och så köpte jag slingor. Har ju planer att bli blond till studenten :)
Saknar mitt blonda hår faktiskt lite.

Jaha, vad kan jag mer säga? Jo, jag och Angelica satt och prata om att vi ville äta tacos idag. Så angelica försökte sig på tankeöverföring till hennes mamma, undrar om hon lyckades? ;)
Jag skickade iväg ett litet sms till pappsen : "Vad sägs om tacos ikväll? Jag kan stå för matlagningen."
Tänkte att jag kunde vara lite duktig för en gångs skull och jag menar det är ju verkligen inte så svårt att göra tacos :D Hacka lite grönsaker och laga köttfärs! Åhh, mums!
Ska väl ta mig en dusch också, så att man är lite fräsh när Johan kommer hit :)
Får väl se vad vi ska hitta på nu när vi inte har några avsnitt av Lost att kika på.
Men får gräva i filmhögen! Ska nog hitta nån bra där.

Va händer ikväll då? (:

Hörs
altemyr
2008-02-29 @ 17:33:25
URL: http://altemyr.blogg.se

jag ska nog bara ta dte lugnt, film och mys med tjejerna!

Maya
2008-02-29 @ 23:18:46
URL: http://mayagunnarsson.blogg.se

men tack så jättemycket :)
hur går det för dig och johan då? hoppas bra

mikaela
2008-02-29 @ 23:46:15
URL: http://mikaelazackrisson.blogg.se

ja, pengar gör man alltid av med, det går verkligen inte att spara dom hur mycket man än vill :P

Angelica
2008-03-02 @ 16:09:08

MIN TANKEÖVERFÖRING LYCKADES! :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0