GODNATT!

Nu har jag pratat med Johan i typ en timme (hemtelefon ofc). Brukar vara dum och ringa han från min mobil till hans. Det dumma med det hela är att jag har halebop och han har telia. Har tjatat på honom länge nu att han ska byta. Men han säger "Jag ska.." Det har man hört några gånger ;)
Men jag vet att nån gång kommer han att byta.
Nu ska jag hoppa ner i sängen och hoppas att jag sover lika skönt som jag gjorde inatt!

Godnatt och sov gott! : )

btw, så har jag hemska rykningar i ögonbrynet som är jävligt drygt och jobbigt, bara så att ni vet!
Karin
2008-01-31 @ 23:43:31
URL: http://bjellmankarin.blogg.se/bjellberts

Ja visst är jag bra smart ibland ;) Ska vi hänka på dem tyckeru? Jaså jaså, där ser man. Ja hela stan kommer ju att ha en sån :P haha
Jag ska nog ha den på mig imorgon om jag går på G-festen, om jag orkar gå :P God natt påre! Puss :*




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0