dålig uppdatering pga ingen dator

Hejhej!
Ja som ni ser hur rubriken lyder så är det dålig uppdatering här på bloggen för att jag har ingen dator.
Pappa har försökt fixat den tror jag, han har iaf hållt på med datorn men inga framsteg. :/
Det här suger, jag känner mig totalt handikappad utan dator! Det är tragiskt nog snart.
Men tänk, att inte kunna lyssna på DIN musik eller kolla igenom DINA bilder. Jag saknar min dator.
Typiskt nog så tror jag att det inte går att fixa. Då får jag nog köpa mig en skärm och fixa "burken" på en gammal dator som bara står i ett hörn. Längtar lite efter att ha en stationär dator...

Hoppas ni har haft en bra helg!
För det har jag haft, det blir jämt bra-a helger när man är med johan!
I love you honey! <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0