PARTY TONIGHT !

Hello! Då var det onsdag, yes äntligen! Partymusiken dunkar tidigt här, haha. Har jag sagt att jag är taggad? ;)
Igår var det staden med Cecilia. Vi gick och fika på det nya fiket mittemot möljen. Jättemysigt faktiskt. Vi satt och prata om allt i ett bra tag. Sådär mysigt och välbehövligt. Sen gick vi en sväng på stan så jag köpte en topp från Gina och en väska från HM. Toppen ska jag ha på mig ikväll. KANSKE kommer en bild, men jag lovar inte på hundra procent.
Eller okej då, det kommer en bild! ;)
När vi skulle åka hemmåt så ringer Johan och fråga om jag ville äta med honom för han var ensam hemma. Så jag hoppade av i farten och mötte upp han som har fått en uppkörning bokad! Grattis älskling! du kommer klara det! :)
Sen så stanna jag kvar där och sov där. Spelade lite tvspel och fan va dålig jag var! Men idag när jag körde mot Danne så kom jag tvåa! :D Fett nöjd, kunde vinna om jag inte skulle köra in en grävling! Jäkla grävling! Men det är jag som styr så förbannat dåligt, haha! Men så kul det är med tvspel!

Nu ska jag gå med hunden!
Hörs en gång till innan jag drar mig mot staden :)
G
2008-10-30 @ 00:50:39
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Hej! Intresserad av ny bloggdesign? Klicka på http://babbidesign.blogg.se och kika!

Anonym
2008-10-30 @ 18:47:20

Nu vill vi ha en bild från igår ;)

Cecilia
2008-10-30 @ 18:49:12

?? Mitt namn kom inte med på den tidigare kommentaren... hmm. BILD BILD!!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0