Update!

Hej!
Nu har det varit lite tomt på uppdatering ett tag. Har varit hem i helgen som var igen. Full fart hela helgen! Jäklar så kul vi hade det! På fredagen kom Malin och Agnes och hämtade mig vid bussen. Sen var vi och köpte glass och åkte hem till oss. Pratade och solade lite. Var så himla härligt väder hela helgen! Efter ett tag så kom Cecilia och hämtade mig och Agnes. Drog till stan och kikade lite, var på systemet och fixade lite. Sen hem igen. På kvällen kom Julia, Malin, Cecilia, Håkan, Alice och Albin. Så var det vinkväll på altanen med musik. Många flaskor blev tom kan jag säga. Haha! Kändes på lördagen när man vaknade kan man ju erkänna. På lördagen kom mina svärföräldrar, morfar och Nina och Malin och hade lite kalas för lilla mig. Vid tre cyklade vi vidare till Malin där förfesten höll hus. Åt grillat och drack gott. Jag, Agnes, Malin, Cecilia och Erik. Hade det himla trevligt, sen vidare till Mohed där en massa band spelade. Träffade trevligt folk, dansade och tokade oss. :)
Söndagen var det bara chill kan vi säga. Solade, vilade, åt och umgicks med familjen. Sen åkte jag hem på kvällen till min käraste. Så himla kul helg. Jag älskar mina vänner kan jag bara säga. Absolut ingen slår dom! Saknar dom för mycket här i Uppsala ♥












några mobilbilder från helgen : )



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0