my baby's got to pay the rent.

Har jobbat hela helgen och vakade av imorse. Var så jäkla trött när klockan ringde vid kvart över ett så jag låg och snoozade till efter två nån gång. Behövde nog sova ut lite efter tre nätter. Satt ute på balkongen en stund i solen innan jag cyklade till Gränby för att fixa present till brudparet som gifter sig på lördag. Åh det ska bli så kul! Och det ska bli kul att fira midsommar med några tjejer från jobbet. Känns ju lite konstigt att man inte ska åka hem som jag brukar göra. Förfest på altanen, spela brännboll, "Lantzlaget" mot resten, ha fest hos grannen och vara vaken halva natten. Men det ska bli kul att vara kvar här också som sagt. Tror det kommer bli jättekul! :)
Men nu ska jag byta ut fotöljen mot soffan och luta mig tillbaka och bara njuta av att jag är ledig inatt. Känns konstigt att vara hemma den här tiden när man har varit på jobbet nu fyra dagar i sträck. Men, det klirrar förhoppningsvis fint sen när lönen kommer, så jag ska inte vara bitter. Ska kika på film nu och fortsätta dricka min öl. Jag är nog en riktig livsnjutare jag!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0