Warm bodies

Idag efter jobbet så kände jag att jag var sugen ut och gå. Så kom jag på mig själv att jag har länge gått och tänkt att jag ska köpa mig ett par bra skor som jag kan gå eventuellt jogga i. Har ju ett par på jobbet iofs, men det är jobbskor. När man jobbar på sjukhus så känns det inte så himla fräscht att ta med sig dom hem. Och skofantasten i mig väcktes till liv så jag cyklade ner på stan och köpte mig ett par, blev även ett par träningsbyxor. Så jag cyklade hem och var riktigt taggad på att dra ut och ta permiärturen. Snörade på mig skorna och drog iväg. Powerwalka och till och med joggade. Körde verkligen slut på mig själv och när jag kom innanför dörren la jag mig på golvet och trodde att jag skulle dö av utmattning! Men fan va bra det kändes. Körde några situps innan jag slängde mig i duschen. Benen känns som bly och jag kommer nog ha träningsvärk imorn. Men inte gör det nåt när man vet att man har tränat! :) Nu har jag kikat på en film och kan rekommendera den! Warm Bodies. Tänkte att en zombie-film är nog inte nåt för mig. Men va fel jag hade! Den var faktiskt bra och rolig emellanåt. :)
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0