what now.

Hej hallå!
Det har ekat här ett tag. I helgen var jag hem till hälsingeskogarna. Hann med en hel del. Inflyttningsfest, kolla på buggavslutning och bara tagit det lugnt. Var skönt att komma hem. :)
Kom tillbaka i tisdags och har dragit på mig en förkylning som aldrig vill bryta ut riktigt. Idag känner jag mig lite slö. Men jag tror mest att jag har sovit lite för länge och inte har kommit igång än. Men det kändes som att det behövas. Gick och la mig lite efter tolv igår och sov till elva.
 
Just nu har jag tid i tvättstugan för att tvätta flera kilo med tvätt. Är ledig idag, vilket känns väldigt skönt.
Mer än tvättstugan så har jag inget inbokat. Ska inte göra så mycket annars idag. Bara ta det lugnt. Kolla på nån film och bara mysa. Jag skulle behöva cykla upp på Rusta och köpa garn eftersom jag inte har garn till ett örngott som jag ska virka till Johanna. Men jag känner att jag inte orkar. Jag skulle behöva handla också. Om jag ändå hade en bil såna här lägen. Skulle underlätta lite. Det börjar ju bli väldigt kallt och jag vill nog inte cykla fram och tillbaka när jag har en förkylning som smyger sig på.
Handla får jag göra på Coop som jag har tvärs över gatan. Kanske mår lite bättre imorn förhoppningsvis så jag kan cykla till rusta innan jobbet.
 
Ska ta och kika runt i cybervärlden lite innan det är dags att knata till tvättstugan igen. Kanske kan ta och pyssla lite sen. : )
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0