Lördagsnöjen.

Igår jobbade jag förmiddag, sprang fram och tillbaka hela dagen så jag var så trött när jag kom hem. La mig i soffan nästan direkt och trodde att jag skulle somna ett tag. Men icke. Höll mig vaken till halv två på natten. Men det var bra, eftersom jag ska jobba inatt. Jag brukar försöka vara vaken så länge jag kan så jag kan sova ett tag.
Idag vaknade jag lite efter tolv, låg kvar i sängen till närmare ett. Sen dess har jag städat och donat. Handlat och nu håller jag på att tvätta lite innan jag ska hoppa på cykeln mot jobbet. Lite hurtig kanske man är ändå som Johanna sa. Haha!
Jag blev klar med örngottet till Johanna i torsdag. Men hjärnan hann inte med att ta en bild på det när det var klart. Typiskt! Jag hade tänkt att lägga upp en bild på resultatet här. Aja, nu är jag igång med Egerfors örngott. Är lite lurigt att båda heter Johanna. Men det örngottet ska se precis likadant ut, så den här gången ska jag försöka komma ihåg att fota det när det är klart. :)
 
Nu ska jag ta och uppdatera mig vad som har hänt i cybervärlden innan det är dags för tvättstugan igen.
Over and out.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0