fredag 21/2

Jag är inne i en nattperiod igen. Så det där med socialt liv är inte så aktivt just nu. Längtar till nästa helg då jag är ledig tre hela dagar. Så det är bara att bita ihop och kämpa på! Var ledig inatt som var. Men var vaken till närmare halv fyra. Är ju ingen idé att försöka vända tillbaka på dygnet när man bara är ledig en natt. Nu väntar jobb inatt och imorgon. Jag låg kvar i sängen till två idag. Så jag har inte gjort så mycket. Handlat och kollat på hockeyn. Pratat med pappa i telefon. Nu tror jag att jag ska ta och kika på en film och virka lite, innan jag ska göra middag. Sen är bär det mot jobbet. Mera snö har det kommit också, så nu är det inte cykelväder. Typiskt. Var så skönt att kunna cykla till jobbet. Men inom en snar framtid blir det vår. Längtar dit.
 
en bild från Teneriffa, 2012. Hade inte suttit fel nu!
 
 
Tess
2014-02-21 @ 17:02:42
URL: http://tesswaltenburg.blogg.se/

Åh, vad härligt det ser ut! :) Kram

aina [fotoblogg]
2014-02-21 @ 18:09:11
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Vilken härlig bild :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0