I'll come back to you someday

 Var förvånansvärt pigg imorse när jag blev avlöst på jobbet. Knata hemåt, efter frukost och en snabbdusch dök jag ner i sängen. Sov fem timmar sen ringde klockan. Jag önskade ledigt inatt som kommer för vi var en för mycket på usk-sidan. Så jag var tvungen att ringa och kolla läget när jag vaknade. Borde bli ledig om ingen blir sjuk det vill säga. Men jag är ganska säker på att jag blir ledig.
Sitter i soffan och surfar runt och kollar läget. Tyckte att jag kände mig rätt så pigg ändå. Men jag känner att jag inte är så pigg ändå. Fem timmar är lite för lite för mig. Men det är ju bra om jag blir ledig så kan jag vända tillbaka dygnet.
Det blir nog en rätt så lugn tisdag för mig. Funderade om jag skulle gå på bio nån dag, måste ju se den nya hunger games filmen snart. Imorgon kanske! :)
 
 
En typisk Amanda-låt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0