Slut som artist.

Hallå!
Jag förstår inte riktigt på mig själv, hur jag tänkte när jag la mitt schema. Jobbade ju natt hela helgen. Vakade av i måndags. Kväll igår och idag förmiddag. Vilket innebär att jag stiger upp halv sex. Jag vaknade med ett ryck och trodde att jag hade sovit över men det visade sig att klockan var kvart över fyra. Somnade om, och den där dryga timmen gick SÅ fort. Var så trött så det inte var sant. Men dagen har rullat på och nu sitter jag i soffan. Det enda jag har gjort sen jag kom hem är en dusch och pratat med mamma.
Det där med att laga middag känns väldigt jobbigt. Ska gräva lite i frysen, har jag tur så hittar jag nåt, annars får det bli något annat enkelt. Kvällsjobb imorn, sen tar jag helg. Längtar.
Ikväll blir det soffläge och vänta tills Revenge börjar. Torsdagar, bra dag!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0