Torsdag 9/1.

Första jobbpasset är avklarat. Men jäklar vad trött jag var imorse när dagpersonalen kom. Musten gick totalt ur mig vid fyra tiden. Knallade hemåt och åt frukost, sen kröp jag under täcket och somnade på två röda. Inatt är jag ledig. Hade lite planer på att gå och kika på Lager 157 som jag upptäckte i måndags. Men icke. Det finns det ingen ork till. Gud va trött jag var när jag skulle kliva upp. Kom upp strax efter två. Duschade och drack kaffe. Så idag blir det inte så mycket gjort kan jag gissa på. Jag ska nog bara ta det lugnt. Ska försöka bli klar med mitt örngott som jag håller på med. Agnes har lärt mig att virka mormorsrutor! Det är så kul! Och beroendeframkallande. Haha!
Johanna vill beställa ett örngott så ska se om hon kanske vill ha ett med såna rutor. Nu när jag är inne i den svängen. :)
 
Virkade en halsduk när jag var hemma. Garnmix och stor virknål är bra grejer det!
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0