head or your heart

Hallå där! :)
Har kommit in i bloggandet nu känner jag. Kul med lite uppdateringar kan jag tycka istället för att det ska eka här.
Jag har nästan kommit hem nyss. Cyklade till polisen och fixade nytt pass. Gick ju snabbt och smidigt måste jag säga. Men jäklar va grått och tråkigt det är idag. Blåser och regnar, typiskt november. Nu känner jag att vi kan spola fram till den 8 december så man får komma till solen och bara njuta. Fan va kul det ska bli! Åh!
Har krypit ihop i soffan och försöker få upp värmen. Funderar på vad jag ska göra nu. Kanske kolla på nån film.
Kollade på tre filmer igår innan jag gick och la mig. Såg bland annat filmen Ted. Har velat sätt den ett tag men har glömt bort den. Men den var bra tycker jag, rolig och underhållande! :) Nu är frågan vad jag ska se nu. Eller vad jag hittar på.
 
hitta dom här sötnosarna på weheartit. En av dom får gärna flytta in hos mig.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0