Ledig!

Åh! Jag skulle egentligen ha jobbat inatt, men jag blev ledig. Så himla skönt!
Annars så har jag inte gjort så mycket. Har sovit till halv två eftersom jag jobbade natten som var. Satt i soffan och kollade på när det regna och drack kaffe. Sen fick jag ett ryck så jag gick och kikade hos frisören om det fanns tid för att fixa min sidecut. Den var så gräslig lång så det var dags att fixa till. Tog inte många minuter och det gick på en hundralapp. Helt klart värt! Så nu kan jag ha uppsatt hår och det ser snyggt ut! Härlig känsla. Har tänkt länge att jag ska köpa en rakapparat själv men jag har liksom inte hittat nån bra.
Sen har jag badat ett tag och haft balsam länge och väl i håret.
Nu är ljus tända i min mysiga lägenhet och jag är redo för att kika på den nya serien Suits, som jag har börjat kolla på. Väldigt skön serie.
 
Har lite planer på att skapa en ny blogg. Denna har hängt med ett bra tag. Känns som att det skulle vara skönt med en "nystart". Tåls att tänka på.
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0