utanför din dörr.

Hello!
Måndag, och ledighet! Härligt. Klev upp strax efter tolv idag. Låg och vred och vände mig inatt. Somnade väl efter tre.
Har hunnit varit en snabbis på stan och njöt av frisk luft. 10 minus och sol! Kikade in på Monki eftersom dom hade rea. Ibland kan jag hitta kläder där, ibland inte. Men idag hittade jag ett spetslinne för en ynka 20-lapp och en snygg tröja! :)  Sen fick jag bråttom hem för killen som har köpt tvbänken skulle hämta den. Så nu är den borta och jag är helnöjd att den är äntligen hämtad. Den var bara i vägen. Men nu så!
 
Vid sextiden dyker Johanna upp. Jag är skyldig henne en middag eftersom jag var där och fick mat av henne för ett tag sen.
Lite tjejsnack och middag blir det. Perfekt!
 
Hur skön som helst. Och billig, 60 spänn!
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0