get down on my knees and pray

Idag på jobbet har jag känt mig hängig. Inte nice. Inte så jäkla nice att jobba med kärringar som man kan bli så jävla irriterad. Trodde allvarligt att jag skulle få nå fel och köra ner dom i toaletten! Men dom slapp det. När klockan var två smet jag ner och duscha och åkte hem. Somna i sängen ett bra tag och vakna och trodde att jag hade sovit över. Kändes som att jag hade sovit i över ett dygn. Så nu har jag bara en dag kvar att jobba, imorn. Sen hämtar jag upp Malin imorn så åker vi och handlar. För lite senare ska vi på grillfest hos Emma. :) Är riktigt taggad och det skulle bli rätt så fint väder, får hoppas på att det stämmer! Känns som att jag slipper förkyldningen även, skönt :)

Jag saknar min fina pojkvän!

alltså, det är sjukt vilken snygg pojkvän jag har! hihi :)
Samantha
2009-08-19 @ 13:54:44
URL: http://samanthaisgoldy.blogg.se/

Sv: Jag ar har i 12 dagar totalt:) Ever been to France?



Sot bild pa dig och killen btw:)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0