long time ago..

Hallå där! Nu har jag en del att ta igen här på bloggen ser jag. Men jag har varit upptagen med en massa. Som tex. att se coldplay live i helgen. Och vet ni vad? Det var så jäkla underbart! Jag satt och flina hela tiden! Nöjd tjej, tror Niklas var rätt så nöjd också. :) Sen när vi kom hem i söndags efter en helg i Stockholm så kom farmor och hennes syster. Så jag har varit social med dom och varvat det med jobb. Väntar jobb imorn också och sen ska jag till Niklas direkt efter jobbet. Men det kommer bilder på torsdag, det lovar jag! Nu ska jag ner och vara social och stryka min tvätthög medans.

Tänkte väl att jag behöva visa ett tecken på att jag lever! ;)
Hörs :)
Laila
2009-08-28 @ 02:18:55
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

nawh =) sötnos :) gjort ngt kul idag ? ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0