19,18 Sjukling

Hello. Halsen började svida lite igårnatt. Sen imorse var det bara PANG!, så var jag en liten sjukling. Halsen svider och har en äcklig hosta. Agnes har studiedag idag så hon var ledig. Både hon och jag var sjuk. Så vi har sjuk-kläderna på oss. Lika tröja och svarta tights, haha. Idag har jag (vi) läst lite i boken, kollat på en film, John Q och sen sov jag ett tag. Vakna upp och det var middag. Nu sitter jag här med nackont och ser hängig ut. ska nog lägga mig och läsa snart. Sova lite kanske. Jag funderar starkt på att köpa one tree hill säs. 5. Får se hur jag gör.
Nu ska jag skvallra lite med Lotta. Det är alltid najs. Det skulle vara nice att vara frisk också! 






Jag har aldrig känt såhär :)
lotta
2009-01-28 @ 19:50:59
URL: http://lottaandersson.devote.se

aw, söttsöttsött :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0